Cum adaug o cerere noua?


Accesam Meniu Principal apoi tab-ul CRM CERERI - ADAUGA CERERE, se deschide in partea dreapta formularul ce trebuie completat, o sa observati primul camp unde trebuie sa adaugati contactul, exista 2 variante, ori contactul este deja adaugat in baza noastra de date si atunci cauta dupa numele clientului sau dupa numarul de telefon ( in cazul in care contactul mai are atribuita o cerere o sa va fie afisata mai jos,aveti varianta sa editati cererea deja exista sau sa creati alta noua in cazul in care sunt 2 agenti care se ocupa de aceeasi cerere) ori putem adauga un contact nou. Ulterior completam cele 2 campuri si apasam butonul SALVEAZA CERERE. Dupa acest pas suntem redirectionati catre o fereastra unde trebuie sa completam detaliile despre cererea noastra, completam campurile de la tab-ul CRITERII dupa care apasa butonul SALVEAZA din partea dreapta sus.In cazu in care dorim sa adaugam o activitate ( Intalnire, mail, vizionare, negociere) apasam pe butonul ACTIVITATI si adaugam task-ul care trebuie realizat, acesta urmand sa ne apara si in calendar.

 

 

 

 

 

Ti-a fost de ajutor acest raspuns?

49.2% din cei care au votat au gasit acest articol folositor